nedeľa 17. júna 2012

Snow White And The Huntsman (2012)



info:
IMDb, ČSFD, Rotten Tomatoes

Keď som platil 3,50 za Snehulienku, tak som ani len netušil, čo všetko uvidím. Asi to bola Snehulienka, ale od 20-tej minúty som už len hľadal vykradnuté scény, postavy a prostredia. Tu sú: LOTR niekoľkokrát (Legolas, Mordor...), Gladiator, Spartacus, Robin Hood, William Tell, Braveheart, Highlander, Sokoliar Tomáš, Jakubiskova sfetovaná kamera, Neverending story, Corpse bride, Harry Potter, Pirates of the Carribean, Water world, Mrázik, Conan the Barbarian, King Kong, Avatar, Taken, reklama na Rajec, Terminator, Dark Knight, Stardust, Matrix, Joan of Arc a veľa, veľa, veľa, veľa, veľa, veľa ďalších.
Ale........Charlize podala štandardne kvalitný výkon a Kirsten? Tá má od narodenia tri výrazy. 90% času sa tvári ako 40-ročná pani v teplákoch pri východe z COOP Jednota a dvoma igelitkami v rukách, 5% filmu sa zdementnele usmievala a zvyšok bol výraz chromej srnky. Ostatných hercov, ani dej komentovať radšej nebudem.
Aby som to zhrnul...dlho som sa v kine takto nenasmial. Kvôli pár veciam sa oplatilo ísť do kina - výprava, Ravenna, Fairies na zajacoch, biely jeleň a odparkovaný kôň. Napriek tomu davám tri hryzy z desiatich otrávených jabĺk.


RATING 3/10

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára